2016. dec 11.

Melegedés Máltán

írta: Keep calm and do shopping

Sziasztok!

November közepén Máltán voltunk majdnem egy hetet melegedni: míg itt Angliában 5-8 fok volt, addig mi 25 fokban süttettük a szigeteken magunkat :D

Az első nap megnéztük Marsaxlokk cuki kikötőjét és a helyi piacot. Ezután a fővárost, Vallettát jártuk körbe, ahol találkoztunk hét éve nem látott máltai csoporttársammal, Chantelle-lel (Észak-Írországban tanultunk együtt fél évet) és férjével, akikkel finom tradicionális máltai vacsit ettünk :P

Második nap a sziget déli részében megnéztük a 3000 éves templomokat (Hagar Qim és Mnajdra), majd a Blue Grotto nevű szép sziklát a tengernél.

Harmadik nap az ősi Mdina és Rabat városokba buszoztunk, ahol Mdina központját és a rabati Szent Pál katakombákat néztük meg.

Negyedik nap Gozo és Comino szigetekre hajókáztunk, Gozo-n láttuk a fővárost, az Azúr Ablakot, Comino-n pedig a Kék lagúnát, és egy régi őrtornyot.

Utolsó napunkon egy rövid hajókiránduláson voltunk, Valletta öbleiben, majd elbúcsúztunk a várostól, és késő éjjel értünk vissza az esős, hideg Londonba.

Szerencsére végi fantasztikus időnk volt, sütött a nap, meleg volt, így Andris javarészt rövid ujjú pólóban flangált, és a napszemüveget minden nap viseltük. Reméljük, szereztünk elég D-vitamint februárig. :)