2018. már 02.

Szilveszteri Meglepetések :)

írta: Keep calm and do shopping
Szilveszteri Meglepetések :)

Sziasztok!

Szilveszterre fantasztikus meglepetést kaptam/tunk: 29-én, pénteken Andris reggel fél hatkor fölkelt, és felöltözött... Ez már önmagában is elég hihetetlen volt, tekintve, hogy 8-kor szokott kelni munkanapokon. Mikor megkérdeztem, hogy mit is csinál, azt válaszolta, hogy elhozza a meglepetéseimet a reptérről... Én reggel fél hatkor teljesen érthetően félholt állapotban visszakérdeztem, hogy biztos-e-ez, meg hogy minek is megy ő, meg hogy több meglepetés jön ide (?!?), és különben is, miért nem fekszik vissza, ne menjen sehova?!? :D Aztán, amikor rájöttem, hogy tényleg igazat mond, kitaláltam, hogy a Barátnőm (Debi) és Férje (Dani) meglátogatnak minket, és nálunk fognak szilveszterezni! :D

Nagyon boldog lettem, de hirtelen eszembe is jutott, hogy a lakás romokban áll, úgyhogy nekem is fel kéne kelnem, hogy kicsit rendet tegyek, mire Andris visszaér velük.

Még azóta is hihetetlen számomra, hogy én, aki az Andris titkos mesterkedéseit elég könnyen észreveszem, most semmilyen jelet nem tartottam gyanúsnak... A heti bevásárláskor Andris több kaját szeretett volna venni szilveszterre, mint kettőnknek elég lett volna. "Vegyünk még több finger food-ot!!"- mondta, és én arra gondoltam, hogy mivel ez az utolsó szilveszterünk Angliában, szeretne olyanokat is kipróbálni, megkóstolni, amiket otthon majd nem tud. Az sem tűnt fel, meglepő módon, hogy kitakarította a fürdőszobát Debiék érkezése előtti este. Kérdeztem is, hogy nem ér-e rá ez a dolog, és általában ennyi elég is ahhoz, hogy elhalasszon egy ilyen tevékenységet, de valamiért ragaszkodott hozzá. Én meg nem akartam visszafogni egy férfit, aki önként akart fürdőszobát takarítani... Úgyhogy Debiék érkezése egy igazi meglepetés volt! :)

Első nap Debivel körbenéztünk a helyi charity boltokban, illetve a shopping centerben, míg Dani meglátogatta a Londonban lakó nővérét, Andris meg dolgozott. 30-án, szombaton, már mindkét fiú csatlakozott hozzánk, és tettünk egy kört Cotswolds-ban: sétáltunk  Broadway Tower-nél, ettünk finom fudge-ot Stow-on-the-Wold-ban, megnéztük a hidakat Burton-on-the-Water-ben, majd várost néztünk és kávéztunk Oxford-ban. Nagyon jó kis nap volt annak ellenére, hogy viszonylag hideg volt és esett az eső.

31-én Cambridge-ben sétáltunk, este pedig társasoztunk és ünnepeltünk. A finger food-ok jó része tényleg el is fogyott. :)

1-jén pedig a Willen Lake-nél tett rövid séta után kivittük a Meglepiket a reptérre, hogy hazautazhassanak.

Fantasztikus hétvégénk volt, nagyon nagy élmény volt találkozni Velük (számomra legalábbis mindenképpen), és hihetetlenül örülök, hogy ilyen jó meglepetéseket kaptam, nagyon köszönöm - remélem Ők is jól érezték magukat nálunk! :D

Képek:

img_0533.jpg

Nyitókép, séta Cambridge-ben

 

img_20171229_122834.jpg

És tényleg a jobb oldalon vezetnek!!! (Ekkor éppen Debi volt a hivatalos oktatóm:)

 

img_5148.jpg

Séta Stow-on-the-Wold-ban

 

img_0959.JPG

Fádzs Stow-on-the-Wold-ban :P

 

img_20171230_214835.jpg

Debi művészi képe: házikó, Stow-on-the-Wold

 

img_0972.JPG

A kötelező szép hidas kép Burton-on-the-Water-ben :)

 

img_1042_1.JPG

Az Oxford-i sóhajok hídja Debivel és Danival

 

img_1051.JPG

Oxford-i favázas házikóban levő kávézó

 

img_20171231_161931.jpg

Cambridge, St John's College előtt

 

img_1114.JPG

Cambridge, az egyik College

 

img_20171231_163438.jpg

Cambridge, szelfi a csatornánál

 

img_1073_1.JPG

Egy jó kis ingyen fudge kóstolás sosem rossz :D

 

img_0527.jpg

A fiúk megszakértik a Tesla-t

 

img_20171231_122000.jpg

Debi ezt választotta inkább, érthető módon :D

 

img_5170.jpg

Daninak meg inkább ez tetszett...

 

img_20171231_202121.jpg

Szilveszter este a híres finger food és a társasjáték

 

img_5185.jpg

Partytime: itt nemsokára utolsó leszek a játékban...

 

Puszi, 

Lili

 

Szólj hozzá

Milton Keynes Közép-Anglia