2017. sze 17.

National Gallery: Impresszionisták!

írta: Keep calm and do shopping
National Gallery: Impresszionisták!

Sziasztok!

Augusztus közepén bevonatoztam Londonba pár dolgot elintézni, és ha már ott voltam, meghallgattam utoljára a Big Ben-t (ez egy link egy videóhoz, aminek a végén látni a Big Ben harangjaitól búcsúzó tömeget), mielőtt egy négy évig tartó helyreállításra viszik. Elvileg a nagy ünnepekkor (Karácsony, Új év) lehet majd hallani a hangját, de napközben most egy jó ideig nem. 

Jártam még a National Gallery-ben is, ahol a múltkor lezárt Imresszionistákat most végre megnézhettem :)

Lássuk, tudjátok-e kik festették az alábbi képeket:

 

1. Kezdjük az egyik kedvencemmel:

img_8932.JPG

 

2. 

img_8922.JPG

 

3. 

img_8923.JPG

 

4. 

img_8924.JPG

 

5. Ez is nagyon szép volt:

img_8929.JPG

 

6. 

img_8946.JPG

 

7. 

img_8945.JPG

 

8. 

img_8940.JPG

 

9. Ennek nagyon tetszettek a színei:

img_8930.JPG

 

10. Hát ez nem is kérdés..

img_8943.JPG

 

11. Ez is egyszerűbb elvileg:

img_8951.JPG

 

Puszi, 

Lili

Szólj hozzá

London